گالری ما

اطلاعات تماس

خرید عایق صوتی

خرید عایق صوتی،خرید عایق صدا و آکوستیک از 3 مرکز معتبر

 

خرید عایق صوتی، خرید عایق صدا، خرید عایق آکوستیک از 3 مرکز معتبر

وجود انواع سر و صداهای مزاحم و ناخواسته در محیط ‌های مختلف باعث شده خرید عایق صوتی برای بسیاری از فضاها یک امر واجب و ضروری باشد. استفاده از عایق صوتی مناسب و باکیفیت می ‌تواند محیط ساکت و آرامی را برای خواب، کار، مطالعه و… فراهم کند. مراکز تولیدکننده عایق صدا محصولات متنوعی را برای کاهش آلودگی ‌های صوتی در مکان ‌هایی مثل ساختمان ‌های مسکونی، ادارات، استودیوهای ضبط صدا، هتل ‌ها، سالن‌ های کنفرانس و… تهیه و روانه بازار می‌ کنند. در این مجال بر آنیم تا مخاطبان را با چند نمونه از کاربردهای فراوان عایق ‌های صوتی آشنا کنیم.

خرید عایق صوتی خرید عایق صوتی

خرید عایق صوتی ساختمان

عایق ‌های صوتی در انواع ساختمان ‌ها قابل استفاده هستند. این عایق ‌ها صداهای آزاردهنده را در فضا کاهش داده و باعث آرامش ساکنین می ‌شوند. بسته به نیاز می‌ توان از انواع عایق صدا در ساختمان‌ های مسکونی، اداری و تجاری استفاده کرد. به طور مثال ممکن است زمانی که شما برای استراحت به منزل برگشته‌ اید صدای بلند و گوش خراشی را از بیرون بشنوید. در بسیاری از مواقع صدای رفت و آمد یا صحبت همسایه‌ ها از راهروها به گوش می ‌رسد. اگر ساختمان در نزدیکی یک خیابان‌ شلوغ قرار گرفته باشد صدای وسایل نقلیه می ‌تواند باعث ناراحتی شما شود. خرید عایق صوتی مسکونی و نصب آن در نقاط مختلف ساختمان از انتقال صداهای مزاحم به محیط جلوگیری می ‌کند.

برای کم کردن میزان سر و صدا در مکان ‌هایی مثل ادارات، شرکت‌ ها و… هم می‌ توان از عایق ‌های صدا کمک گرفت. خرید عایق صوتی اداری فضای مناسبی را برای نیروی کار فراهم می ‌کند. در چنین حالتی کارکنان می ‌توانند با استرس کمتر و تمرکز بیشتر به انجام وظایف محوله بپردازند. خرید عایق صوتی تجاری نیز شرایط خوبی را برای کسب و کارهای مختلف به وجود می ‌آورد تا فعالیت های خود را با آرامش و به دور از آلودگی ‌های صوتی دنبال کنند.

خرید عایق صوتی دیوار

دیوارها یکی از بخش ‌هایی هستند که نیاز به نصب عایق ‌های صوتی دارند. عایق صوتی می ‌تواند صداهایی را که از خانه همسایه دیوار به دیوار به گوش می ‌رسد کم کند. صدای تلویزیون، صدای گریه بچه، صدای حیوان خانگی و… جزو صداهایی هستند که از راه دیوار منتقل می ‌شود. خرید عایق صوتی دیوار مشترک راهکاری موثر برای مقابله با تمامی اصواتی است که از فضای بیرون به محیط راه پیدا می‌ کند. البته استفاده از عایق های صداگیر تنها جهت کاهش صداهای خارجی نیست. در واقع به کمک این عایق ‌ها می ‌توان از انتقال صدا به فضای بیرون هم جلوگیری کرد. تصور کنید که مهمانان زیادی را برای جشن تولد فرزند خود دعوت کرده ‌اید یا می‌ خواهید شروع به یادگیری موسیقی در منزل کنید. نصب عایق صوتی دیوار مشترک نگرانی های شما بابت درز صدا به خانه همسایه را برطرف می ‌کند.

خرید عایق صداخرید عایق صوتی تجاری

خرید عایق برای اتاق

خرید عایق صوتی برای اتاق های خانه سهم قابل توجهی در حفظ آرامش شما دارد. شما می ‌توانید از انواع عایق صدا در قسمت‌ های مختلف منزل خود استفاده کنید. اتاق خواب یکی از مهم‌ ترین بخش‌ هایی است که نیاز به استفاده از عایق صداگیر در آنها احساس می ‌شود. عایق صوتی فضای آرام و دلنشینی را برای خواب و استراحت شبانه فراهم می ‌کند. در صورت نیاز به خرید عایق صوتی اتاق خواب کافیست با مرکز خرید عایق صوتی دیوار و دیوار مشترک تماس بگیرید.

در برخی موارد برای انجام یکسری فعالیت ‌ها در منزل نیاز به کاهش آلودگی ‌های صوتی داریم. برای مثال امکان دارد شما بخواهید یکی از اتاق ‌های خانه ‌تان را به اموری مثل مطالعه، کار، بازی کودکان و… اختصاص دهید. در این صورت باید شرایطی را مهیا کنید تا صداهای ناراحت کننده تا حد امکان کم شود. عایق های صدا مزایای مختلفی را برای شما به همراه خواهند داشت. خرید عایق صدا برای اتاق مطالعه و کار محیط مناسبی را برای درس خواندن و انجام پروژه‌ های کاری در منزل ایجاد می ‌کند. از طرف دیگر زمانی که اتاق مخصوص بازی کودک را عایق بندی می کنید دیگر نیازی نیست بابت شکایت همسایه ‌های خود به علت ایجاد آلودگی صوتی نگران باشید.

خرید عایق صوتی سقف

خرید عایق صداگیر سقف اقدام دیگری است که می توان برای کاهش سر و صداهای ناخوشایند انجام داد. صداهایی که از طبقات بالایی ساختمان شنیده می ‌شود یکی از عوامل موثر در ایجاد استرس و کلافگی اهالی خانه است. صداهایی مانند راه رفتن و دویدن انسان یا حیوان خانگی، جا به جا کردن وسایل و… صداهایی هستند که از طبقات بالا منتقل می ‌شود. برای رفع این آلودگی ‌های صوتی بهتر است در اسرع وقت جهت خرید عایق صوتی صدای پا یا خرید عایق صوتی برای صدای سگ اقدام کنید.

نصب این نوع از عایق ها نیاز به همکاری همسایه ها با یکدیگر دارد. در واقع برای از بین بردن سر و صداهای مزاحم باید کف واحد طبقه بالا عایق بندی شود. برای اطلاع از آخرین قیمت خرید عایق صوتی کف و قیمت خرید عایق صوتی صدای دویدن با مرکز فروش عایق ‌های صوتی ساختمان در ارتباط باشید.

خرید عایق صدا برای سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی هم یکی از نقاطی است که در ساختمان ها عایق ‌بندی می ‌شود. برای عایق ‌بندی سرویس بهداشتی می ‌توان انواع عایق صدا را روی دیوار و درب آن نصب کرد. انجام این کار ورود و خروج صدا را تا حد قابل ملاحظه ای کم می ‌کند.

محصولات مختلفی برای خرید عایق صوتی سرویس بهداشتی در بازار وجود دارد. برای عایق بندی درب سرویس بهداشتی می ‌توان از عایق ‌های پشم سنگ، عایق ‌های چرمی، فوم‌ های ضدصدا، عایق ‌های سربی و عایق ‌های کامپوزیت استفاده کرد. عایق ‌بندی دیوارهای سرویس بهداشتی هم با استفاده از مدل های گوناگون عایق صوتی دیوار مشترک قابل انجام است. فروشگاه خرید عایق صدا محصولات متنوعی را برای عایق کردن این بخش از ساختمان در معرض دید خریداران قرار داده است.

خرید عایق ‌های صوتی برای پنجره

بسیاری از اصوات ناخواسته از پنجره‌ های ساختمان به فضای داخل منتقل می ‌شوند. صدای بلند صحبت کردن یا خندیدن افراد، صدای رفت و آمد و بوق ماشین ‌ها، آلودگی صوتی ساختمان‌ های در حال ساخت، صدای فروشنده دوره گرد و… هر یک به نوبه خود می‌ تواند آرامش اهالی ساختمان را مختل کند.‌ خرید عایق صوتی پنجره راه حل بسیار خوبی برای از بین بردن این مشکل است.

خرید عایق صوتی اورجینال

خرید عایق صوتی روکار و توکار

یکی از ویژگی ‌های خوب عایق صوتی امکان نصب آن به دو شکل روکار و توکار است. بر این اساس عایق ‌های صدا را می‌ توان هم در حین ساخت و ساز و هم بعد از تکمیل ساختمان در بخش ‌های گوناگون آن نصب کرد.

عایق ‌های صوتی توکار برای رفع صداهای مزاحم و اضافه در دیوارها، کف و سقف ساختمان ها قرار می گیرند. بنابراین این عایق ‌ها بعد از نصب در ساختمان از دید افراد پنهان خواهند بود. گزینه های مختلفی برای خرید عایق صوتی توکار پیش روی متقاضیان قرار دارد. شما برای تهیه این نوع از عایق ‌ها می ‌توانید انواع عایق صدا از جنس پشم سنگ، فوم نسوز، پشم شیشه، پلی یورتان و… را از مرکز خرید عایق صدا در تهران سفارش دهید.

عایق ‌های صوتی روکار همان طور که از نامشان مشخص است بعد از اتمام عملیات ساخت و ساز استفاده می‌ شوند. برای عایق بندی ساختمان به کمک این محصولات می‌ توان عایق ‌های صدا را بر روی دیوار، کف و سقف نصب کرد. عایق های صداگیر روکار در معرض دید قرار داشته و قادرند زیبایی و کارایی را به صورت همزمان برای خریداران به ارمغان بیاورند.

تولیدکنندگان عایق صوتی مدل های مختلفی از عایق ها را برای خرید عایق صوتی آپارتمان روکار و توکار به خریداران معرفی می کنند. تهیه محصول از معتبرترین مراکز خرید عایق صدا روکار و توکار شما را از خرید عایق صوتی اورجینال مطمئن می ‌سازد.

خرید عایق آکوستیکخرید عایق صوتی ارزان

خرید عایق برای درب

امکان دارد خواهید محصولاتی را از مرکز خرید عایق صوتی کف یا مرکز خرید عایق صوتی سقف بخرید اما اطلاعات چندانی درباره اهمیت استفاده از عایق صوتی درب در ساختمان نداشته باشید. درب ‌های یک ساختمان جزو مهم ترین نواحی انتقال آلودگی های صوتی به فضای منزل یا محل کار شما هستند. بنابراین استفاده از عایق صوتی برای این بخش موضوعی است که نباید از آن غافل شد. عایق صوتی درب را می ‌توان برای عایق بندی درب اصلی ساختمان، درب توالت و… استفاده کرد.

آشنایی با مشخصات و قیمت انواع عایق صداگیر درب شما را جهت انتخاب بهترین گزینه برای خرید عایق صوتی درب راهنمایی می ‌کند. کارشناسان مرکز عرضه کننده عایق های صوتی با تکیه بر تخصص و دانش خود می‌ توانند مدل های مناسب را با توجه به نیاز شما پیشنهاد دهند. همچنین اگر نیاز به خرید عایق صدای آسانسور، خرید عایق صوتی پشت بام، خرید عایق صوتی موتورخانه و… دارید مشورت با این افراد بسیار سودمند خواهد بود.

خرید عایق صوتی لوله فاضلاب

جالب است بدانید که عایق ‌های صوتی برای کاهش صدا در لوله ‌های آب و فاضلاب هم به کار می ‌روند. در واقع خرید عایق صوتی صدای آب می ‌تواند بخشی از نیازهای ساکنین یک ساختمان برای عایق بندی قسمت‌ های مختلف را تامین کند. عایق های صوتی در کاهش صداهای ناهنجاری که به علت تخلیه فاضلاب در لوله ‌های توالت، حمام و… ایجاد می ‌شود موثرند. برای عایق‌ بندی این بخش از ساختمان می ‌توان از انواع پشم سنگ لوله ‌ای استفاده کرد. مقابله با صدای فاضلاب در ساختمان ها باعث می ‌شود فضای آرام‌ تری برای زندگی اهالی فراهم شود.

خرید عایق صوتی برای استودیو

این کار شرایط ایده آلی را برای فعالیت در زمینه موسیقی ایجاد می‌ کند. در حال حاضر می ‌توان ضبط موسیقی را در منزل هم انجام داد. شما می ‌توانید اتاقی را به ساخت استودیو خانگی اختصاص داده و با استفاده از ابزارهایی مثل رایانه، تلفن هوشمند و… مشغول فعالیت شوید.

خرید عایق آکوستیک اتاق یکی از اقداماتی است که برای راه‌ اندازی استودیو ضبط صدا باید مد نظر قرار گیرد. فوم‌ های آکوستیک این قابلیت را دارند که صداگیری استودیو را به نحو مطلوب انجام دهند. این فوم ‌ها در مقایسه با سایر تولیدات از امکان جذب صدای قوی تری برخوردارند. نصب فوم ‌های آکوستیک در دیوار و سقف یک استودیو کیفیت ضبط صدا را در محیط بالا می‌ برد‌.

عایق های صوتی آکوستیک ظاهر مناسب دارند. به همین جهت می ‌توان آنها را به صورت روکار برای عایق ‌بندی فضاهای مختلف استفاده کرد. دوام بالا ویژگی مثبت دیگری است که در انواع عایق آکوستیک به چشم می ‌خورد. این موضوع باعث می شود عایق های صدا عمر طولانی داشته و تا مدت ‌ها تامین کننده نیاز خریداران باشند.

عایق های آکوستیک علاوه بر این که نیاز افراد به خرید عایق صوتی اتاق موسیقی را تامین می ‌کنند کاربردهای دیگری هم دارند. عایق بندی اتاق گیمینگ از جمله کاربردهای این محصولات است. راه اندازی اتاق گیمینگ محیط جذابی را برای انجام انواع بازی‌ های آنلاین و تجربه لحظاتی شاد و هیجان انگیز در کنار دوستان به وجود می ‌آورد اما صداهای زیادی که از این محیط به بیرون منتقل می ‌شود ممکن است باعث ناراحتی و اعتراض دیگران شود. نصب عایق آکوستیک در اتاق گیمینگ منجر به کاهش خروج صداها و همچنین بالا رفتن کیفیت آنها در فضا می شود. مرکز خرید عایق صوتی اتاق گیمینگ انواع عایق صدا آکوستیک را در ابعاد و طرح های گوناگون روانه بازار کرده است.

عایق صوتی گیمینگخرید عایق صوتی اداری

خرید عایق صوتی خودرو

عایقکاری تنها برای حذف آلودگی‌ های صوتی ساختمان‌ ها انجام نمی‌ شود. این عایق ها را  می ‌توان جهت از بین بردن اصوات بلند و مضر در فضاهایی مثل داخل خودرو هم استفاده کرد. زمانی که در حال رانندگی با خودروی شخصی هستید یا سوار وسایل نقلیه عمومی مثل تاکسی، اتوبوس و… شده‌ اید صداهای مختلفی از اطراف به گوشتان می‌ رسد. در برخی موارد آلودگی های صوتی به حدی زیاد و شدید است که نمی‌ توانید صدای موسیقی مورد علاقه خود را به طور واضح بشنوید یا با دیگران صحبت کنید

برای رفع این مشکلات پیشنهاد می شود از فرمت عایق صدا استفاده کنید. عایق های صدا از انتقال آلودگی ‌های صوتی جاده، صدای باد و… به داخل خودرو جلوگیری می‌ کنند. این محصولات در کابین، سقف و بدنه خودرو قابل نصب هستند. استفاده از عایق سر و صداهای آزاردهنده را کم می کند و آکوستیک را در خودرو بهبود می ‌دهد.

به صورت کلی خرید عایق صوتی برای خودرو  مزایای زیر را برای مالکان به همراه دارد:

  • کاهش صداهای خارجی
  • آرامش حین رانندگی
  • افزایش امنیت
  • حفظ حریم خصوصی
  • ارتقای کیفیت صدای سیستم صوتی خودرو

خرید عایق پلی یورتان

مرکز خرید عایق انواع عایق ‌های مورد نیاز برای واحدهای‌ مسکونی، ماشین آلات صنعتی و… را عرضه می‌ کند. پلی یورتان از جمله موادی است که در فرآیند تولید عایق صوتی به کار می ‌رود. این ماده قابلیت جذب صوت معمولی ‌ دارد. به همین دلیل معمولا برای فروش انواع عایق صوتی مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

قبل از آن که برای تهیه عایق صوتی پلی یورتان از مرکز خرید عایق صوتی صنعتی اقدام کنید خوب است ابتدا با کاربردهای متنوع این عایق آشنا شوید. فوم‌ های پلی یورتان به دلیل ویژگی‌ هایی که دارند کاربردهای وسیعی را در انواع صنایع به خود اختصاص داده‌ اند. موارد زیر از جمله کاربردهای فوم پلی یورتان است:

  • عایق صوتی و حرارتی ساختمان ‌
  • عایق مناسب برای لوازم خانگی
  • دستگاه‌ ها و تجهیزات پزشکی
  • صنعت دریانوردی و هوافضا
  • بسته ‌بندی و جا به جایی اقلام شکننده

مرکز خرید عایق صوتی در تهران

خرید عایق صدا برای هتل

هتل ‌ها هم جزو مراکزی هستند که به عایق صدا احتیاج دارند. اتاق ‌هایی که جهت اقامت مهمانان در نظر گرفته می‌ شود باید فضای مناسبی برای استراحت و آسایش آنها داشته باشد. نصب عایق صوتی باکیفیت پاسخگوی این نیاز است. عایق های صوتی می‌ توانند انواع اصوات مزاحم راهرو، اتاق‌ ها و… را کم کنند. این موضوع در جلب رضایت مهمانان هتل بسیار تاثیرگذار بوده و باعث می ‌شود خاطره خوشی از اقامت در آن برای مسافران رقم بخورد. بالطبع در چنین حالی افراد میل و رغبت بیشتری برای اقامت مجدد در هتل خواهند داشت.

از طرف دیگر باید یادآور شد که عایق ‌های صوتی در کاهش هزینه ‌های مربوط به انرژی هم موثرند. بسیاری از این محصولات قابلیت استفاده به عنوان یک عایق حرارتی مناسب را هم دارند. بنابراین نصب آنها در هتل ها به صرفه جویی در مصرف انرژی کمک می کند و از هزینه ‌ها می‌ کاهد. مرکز خرید فوم عایق صدا مفتخر است که انواع عایق صوتی مورد نیاز اقامتگاه‌ ها در مناطق مختلف کشور را با کیفیت مناسب عرضه کند.

خرید عایق صوتی ارزان

به طور حتم هزینه جزو مهم ‌ترین مسائلی است که خریداران عایق برای تامین نیاز خود مورد توجه قرار می دهند. عرضه عایق صوتی به قیمت مناسب فرصت ارزشمندی را برای خرید محصولات در اختیار مشتریان قرار می دهد. تهیه این محصولات راهکاری موثر برای صرفه جویی در هزینه‌ هاست.

اگر دغدغه خرید بهترین عایق صدا ارزان قیمت را دارید کافیست برای سفارش عایق به عرضه کننده مستقیم عایق صدا مراجعه کنید. عرضه کنندگان عایق صوتی با فروش محصول به صورت بی‌ واسطه امکان خرید عایق های صداگیر با قیمت کم را برای متقاضیان فراهم می ‌کنند.

مرکز خرید عایق صوتی در تهران امکان تهیه انواع عایق صدای مرغوب را در دسترس متقاضیان قرار داده است. خریداران با توجه به نیاز و توان مالی خود می ‌توانند انواع عایق صوتی مورد استفاده در ساختمان ‌های مسکونی، اداری و… را از مرکز فروش سفارش دهند. فرقی نمی ‌کند که شما نیاز به خرید عایق برای منزل داشته باشید یا بخواهید حجم زیادی از این محصول را برای فضاهای مختلف تهیه کنید. مرکز فروش عایق صوتی فرصت خرید انواع محصولات مرغوب و باکیفیت را به صورت جزئی و کلی برای مشتریان مهیا می کند.

بسیاری از خریداران مایلند نیاز خود را با خرید عایق صدا ارزان برطرف کنند‌. به این منظور می ‌توان محصولاتی را خریداری کرد که با قیمت ‌های کمتری در بازار به فروش می‌ رسند. یکی از راهکارهایی که نقش بسزایی در کاهش قیمت عایق صدا دارد خرید محصولات به صورت عمده است. خرید عایق صوتی جدید در حجم بالا باعث می ‌شود محصولات با تخفیفات بیشتری به دست مشتریان برسند.

فرصت خرید انواع عایق صدا از ۳ مرکز معتبر

برای این که انتخاب شما به بهترین شکل صورت گیرد لازم است خریداران به یکسری نکات مهم دقت کنند. یکی از این نکات تهیه محصول از عرضه کنندگان معتبر و باسابقه عایق صوتی در کشور است. هنگامی که برای رفع نیاز خود با یک فروشگاه معتبر در ارتباط هستید اطمینان خاطر خواهید داشت که نیازهای شما با عرضه بهترین عایق ها پاسخ داده می ‌شود. بنابراین می ‌توانید با خیالی آسوده برای تهیه محصولات مورد نظر اقدام و سفارشات خود را در سریع ‌ترین زمان ممکن دریافت کنید

فروشگاه آنلاین دیجی کالا که به واسطه عرضه اینترنتی کالاهای متنوع توانسته طرفداران زیادی را در سرتاسر نقاط کشور به خود جذب کند از جمله مراکز عرضه کننده عایق صوتی است. وب سایت فروش اینترنتی ترب هم بستر مناسبی را برای آشنایی با فروشندگان عایق صوتی در ایران فراهم کرده است.

برای خرید عایق می توانید تقاضای خود را با شرکت ایده پویان نیز مطرح کنید. ایده پویان یکی از مراکزی است که در زمینه واردات و عرضه انواع عایق صوتی فعالیت می ‌کنند. این شرکت با ارائه برندهای برتر و شناخته شده اروپایی در تلاش است تا عایق های صوتی را با کیفیت مشتری پسند در دسترس متقاضیان قرار دهد. این سه مرکز از جمله معتبرترین و باسابقه ‌ترین عرضه کنندگان عایق صدا در ایران هستند. به همین جهت برای استعلام جدیدترین عایق ها و کسب نتایج مطلوب  پیشنهاد می شود با این مراکز در تماس باشید.

ایده پویان