گالری ما

اطلاعات تماس

قیمت عایق صوتی

قیمت عایق صوتی دیوار،قیمت عایق آکوستیک سقف،قیمت عایق صدا کف

چرا نباید اجرای عایق صوتی برای ما هزینه اضافی حساب شود؟

 با یک تماس با کارشناسان شرکت ایده پویان و توضیح مشکل خود و نوع کاربری از قیمت  انواع عایق صوتی دیوارمشترک ، کف و سقف آپارتمان مناسب با پروژه اطلاعات لازم و کامل را به دست آورید زیرا هزینه اجرای عایق صدا به عوامل بسیاری از جمله نوع کاربری-میزان صدا- نوع صدا-نوع اسکلت-ضخامت عایق -نوع برند -عایق نانو یا معمولی و… بستگی دارد که با یک مشاوره رایگان تلفنی بسیاری از سوالات ذهنی شما حل خواهد شد

آرامش نیز خریدنی است !!!

شرکت ایده پویان تنها واردکننده عایق های فوق پیشرفته isover فرانسه و ursa آلمان

امروزه مدل های متنوعی از عایق صوتی به بازار عرضه می‌ شود. شما با اطلاع از جدیدترین قیمت عایق صوتی می ‌توانید انواع عایق را برای فضاهای مسکونی، اداری و… سفارش دهید. سوالی که ممکن است ذهن بعضی از مخاطبان را به خود مشغول کند این است که چرا باید برای استفاده از عایق صوتی هزینه کنیم؟ در ادامه مطلب به این سوال پاسخ داده و اطلاعات مفیدی را درباره عایق‌ های صوتی ارائه می کنیم.

ایده پویان

قیمت عایق صوتی به عوامل زیادی بستگی دارد

صداهای مختلفی که همه ما در اطراف خود می‌ شنویم به کمک ارتعاشات به فضاهای گوناگون منتقل می ‌شوند. این ارتعاش ها قادرند از طریق هوا یا ماده انتقال پیدا کنند. عایق صوتی یا به عبارت دیگر عایق صدا محصولی است که با انتقال صداهای مختلف به محیط مقابله می ‌کند. عایق ‌های صوتی از خواص آکوستیکی برخوردارند. بنابراین می ‌توانند ارتعاشات را جذب کرده، از بین ببرند یا میزان انتشار آنها را کم کنند.

در حال حاضر مواد متنوعی جهت عایق ‌بندی فضا به کار می ‌رود. به طور مثال برای عایق کردن محیط می ‌توان از فوم پلی یورتان، کاشی آکوستیک، انواع فلز سبک، انواع سنگ طبیعی مثل سیلیکا و سنگ آهن، فایبرگلاس و… استفاده کرد. خواص آکوستیکی موجود در این مواد با یکدیگر فرق می ‌کند و برای استفاده از آنها باید به نوع نیاز‌ها و شرایط محیطی دقت داشت.

پرداخت قیمت عایق صوتی فرصت ارزشمندی را برای کاهش سر و صدا در مکان‌ های مختلف فراهم می‌ کند. عایق ‌های صوتی باکیفیت می ‌توانند صداهای اضافی و مزاحم را در انواع ساختمان‌ ها، وسایل نقلیه، واحدهای صنعتی و… کم کنند. زمانی که در ساختمان هستیم انواع صداها از نقاط گوناگون مثل راهروها، اتاق‌ ها و… به گوش می ‌رسد. استفاده از عایق صوتی در کاهش این صداها موثر بوده و از بروز مشکلات مختلف برای ساکنین ساختمان جلوگیری می ‌کند.

هزینه کردن بابت پرداخت قیمت عایق صوتی در واحدهای صنعتی هم اهمیت انکارناپذیری دارد. عایق کردن صدا در اینگونه مکان ‌ها جزو اقداماتی است که باید برای حفظ بهداشت و ایمنی صورت گیرد. بی توجهی به این مساله مهم نتایج زیان باری را به همراه دارد. وجود صداهای بسیار بلند در محیط کار سلامت پرسنل را تهدید کرده و حتی ممکن است به تجهیزات مورد استفاده هم آسیب بزند.

مزایای استفاده از عایق‌ های صوتی

صداهای نا متعارف اطراف ما چه در محل کار چه موقع استراحت در منزل  معضل بسیار مهمی است که تمامی کشورها در سرتاسر نقاط دنیا دغدغه مقابله با آن را دارند. استفاده از انواع عایق صوتی راهکاری موثر برای کاهش سر و صداهای مزاحم و برقراری آرامش است.

موارد زیر نشان می دهد که پرداخت هزینه بابت قیمت عایق صوتی چه مزایایی را برای ما به همراه دارد:

کاهش میزان صدا

استفاده از عایق های صوتی در فضاهای مختلف به نحو قابل ملاحظه‌ ای در کاهش صداهای خارجی و داخلی موثر است. عایق‌ های صوتی نقش بسزایی در جذب صداها و انتشار آنها دارند. بنابراین با استفاده از آنها می‌ توان انواع صداهای مزاحم را در فضا کاهش داد. به عنوان مثال بسیاری از ساختمان‌ ها در مناطق شلوغ و نزدیک به خیابان ها و جاده‌ ها بنا شده‌ اند. استفاده از عایق صوتی باعث می‌ شود صداهای خارجی در این فضاها کم شده و ساکنین آنها به آرامش برسند.

متقاضیان می ‌توانند برای استعلام قیمت انواع محصولات از جمله هزینه عایق صوتی دیوار منزل و قیمت عایق صوتی اتاق خواب با عرضه کننده عایق های صوتی ساختمان تماس بگیرند.

حفظ سلامت و افزایش تمرکز

زمانی که شما بودجه‌ ای را برای پرداخت هزینه عایق صوتی اتاق یا قیمت عایق صوتی کف اپارتمان در نظر می‌ گیرید در واقع به حفظ سلامت خود و دیگران کمک می ‌کنید. صداهای بلند، مزاحم و ناخواسته از جمله عواملی هستند که بر سلامت بدن اثر منفی می‌ گذارند. بسیاری از افراد به دلیل وجود آلودگی صوتی در محیط دچار استرس یا بالا رفتن فشار خون می ‌شوند. بروز اختلال در خواب هم از تاثیرات مخرب صداهای مزاحم است. عایق ‌های صوتی قادرند احتمال بروز چنین مشکلاتی را کاهش دهند.

افزایش تمرکز مزیت دیگری است که با آگاهی از قیمت عایق صوتی می ‌توانید از آن بهره‌ مند شوید. همان طور که می ‌دانید ایجاد سر و صدا در محیط باعث از بین رفتن تمرکز می ‌شود. در بسیاری از محیط ‌ها نیاز به شرایطی داریم تا در سکوت و آرامش به انجام امور مختلف مشغول شویم. برای مثال ادارات، محیط های آموزشی و… باید فضای آرامی داشته باشند تا بتوان فعالیت ‌های گوناگون را با تمرکز انجام داد. استفاده از عایق ‌های صوتی مرغوب این نیاز را به خوبی تامین می ‌کند.

مرکز فروش عایق ‌های صوتی آمادگی دارد سوالات مشتریان در ارتباط با قیمت عایق صوتی روکار، قیمت صداگیر دیوار، قیمت عایق صوتی روکار سقف و… را در اسرع وقت پاسخ دهد.

حفظ حریم خصوصی؛ از مزایای پرداخت قیمت عایق صوتی

جلوگیری از انتقال صدا به داخل و خارج کمک شایانی به حفظ حریم خصوصی افراد می ‌کند. عایق ‌های صوتی محصولات بسیار مفیدی هستند که مانع از انتشار انواع صداهای آزاردهنده مثل صدای حرف زدن افراد می ‌شوند. این عایق ‌ها را می ‌توان در فضاهایی مثل اتاق‌ های منازل مسکونی، مراکز درمانی، اتاق ‌های اداری، اتاق کنفرانس و… مورد استفاده قرار داد.

هزینه عایق صوتی اتاق

قیمت عایق صوتی ایده پویان

کمک به حفظ محیط زیست

ممکن است تصور کنید که پرداخت قیمت عایق صوتی روکار دیوار یا قیمت عایق صوتی سقف روکار تنها برای انسان‌ ها مزیت دارد. در این صورت باید یادآور شویم که رفع آلودگی‌ های صوتی برای محیط زیست بسیار مفید است. ایجاد صداهای مزاحم و بلند موضوعی است که حیات جانوران و گیاهان را با چالش روبرو کرده و اثرات ناخوشایندی بر آنها می ‌گذارد. بنابراین استفاده از ‌عایق های صوتی باید برای صیانت از محیط زیست در دستور کار قرار گیرد.

بهبود کیفیت صدا؛ مزیت هزینه کردن بابت قیمت عایق صوتی

هزینه کردن برای خرید عایق صوتی باعث بهبود کیفیت صدا هم می‌ شود. این مساله در مکان ‌هایی مثل استودیو ضبط صدا، سالن کنسرت، سالن سینما و… حائز اهمیت است. عایق های صوتی باعث می‌ شوند صداها کمتر با هم تداخل داشته و کیفیتشان بهبود پیدا کند.

صرفه جویی در هزینه‌ ها

برای رفع آلودگی صدا در فضا می ‌توان از یکسری سیستم ‌های صوتی استفاده کرد. این سیستم‌ ها دارای پیچیدگی بوده و باعث ایجاد هزینه می ‌شوند. عایق های صوتی با کاهش صداهای محیط قادرند هزینه ‌های مربوط به نصب و نگهداری چنین سیستم ‌هایی را کم کنند.

قیمت صداگیر دیوار

اثرات مثبت استفاده از عایق صوتی در ساختمان ها

عایق ‌های صوتی عرضه شده به بازار در قسمت‌ های گوناگون یک ساختمان و اجزای آن قابل استفاده هستند. با پرداخت قیمت عایق صوتی می ‌توان صداهای ناخواسته و مضر را در فضاهایی مثل اتاق خواب، اتاق مطالعه، سرویس بهداشتی و… کاهش داد. این محصولات دیوارها، کف ‌ها، پنجره‌ ها و… را به نحو مطلوب عایق ‌بندی می ‌کنند. اما شاید این سوال پیش آید که عایق صوتی چگونه صداها را در قسمت‌ های مختلف ساختمان کم می کند؟ برای رسیدن به جواب این سوال لازم است با عایق ‌های صوتی مورد استفاده در ساختمان ‌ها آشنا شوید از جمله:

خرید و اجرای عایق صدا هزینه نیست بلکه تامین آرامش و آسایش خود و خانواده و جلوگیری از ایجاد تنش و درگیری در منزل و محل کار میباشد

صرف هزینه بابت قیمت عایق صوتی دیوار مشترک می ‌تواند مانع از انتقال اصوات هوابرد شود. در چنین حالتی صداهایی مثل صدای صحبت کردن افراد، صدای تلویزیون همسایه و… کم خواهد شد.

عایق صوتی اتاق خواب

اتاق خواب جزو مهم‌ ترین قسمت‌ هایی است که باید در عایق ‌بندی ساختمان مسکونی مورد توجه قرار گیرد. همه ما بعد از انجام فعالیت‌ های مختلف در طول روز نیاز به فضای آرامی داریم تا با خیال راحت استراحت و تجدید قوا کنیم. استفاده از خدمات عایق ‌بندی اتاق خواب این نیاز را پوشش می‌ دهد.

عایق صوتی درب

مقدار قابل توجهی از صداها از درب ‌های ورودی رد شده و به فضا راه پیدا می کنند. بنابراین برای کاهش میزان صدا در ساختمان باید این قسمت را هم عایق‌ بندی کرد.

تعیین بودجه برای پرداخت قیمت عایق صوتی کف ساختمان هم به نوبه خود در رفع آلودگی صوتی و آرامش روانی ساکنان تاثیرگذار است. زمانی که کف ساختمان را عایق ‌بندی می ‌کنیم صداهای آزاردهنده و انواع کوبش ‌ها و ضربات به ساختمان مجاور منتقل نمی ‌شود.

قیمت عایق صوتی اتاق خواب

قیمت عایق صوتی با توجه به چه عواملی مشخص می ‌شود؟

اگر مایلید ساختمان خود را عایق ‌بندی کنید باید از آخرین قیمت عایق صوتی باخبر باشید. ارتباط با فروشنده عایق های صوتی اطلاعات خوبی را در مورد قیمت عایق صوتی سقف، قیمت فوم آکوستیک، قیمت عایق صوتی پنجره (با پرده ضد صوت) و مواردی از این قبیل در اختیارتان قرار می ‌دهد. عایق ‌های صوتی با در نظر گرفتن عوامل مختلف قیمت گذاری و به بازار عرضه می ‌شوند. عوامل تاثیرگذار در این زمینه عبارتند از:

  • نوع عایق
  • جنس عایق
  • ابعاد عایق
  • ضخامت و دانسیته عایق
  • ضریب جذب صوت عایق
  • ضریب انتقال حرارت عایق
  • دامنه تحمل دمایی عایق
  • میزان جذب آب توسط عایق

قیمت عایق صوتی روکار

قبل از پرداخت قیمت عایق صوتی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

امکان دارد زمانی بخواهید برای عایق‌ بندی فضای مورد نظر خود قیمت عایق صدا برای دیوار را پرداخت کنید. به صورت کلی قبل از خرید هر نوع عایق صوتی بهتر است ابتدا به یکسری نکات مهم دقت کنید. این نکات شامل موارد زیر می ‌شود:

قبل از پرداخت قیمت عایق صوتی نوع صداها را مشخص کنید

قبل از آن که هر گونه اقدامی برای انتخاب محصول و پرداخت قیمت عایق صوتی ساختمان انجام دهید لازم است نوع صداها و آلودگی ‌های صوتی محیط خود را مشخص کنید. آلودگی ‌های صوتی ساختمان را می توان به دو نوع تقسیم بندی کرد: هوابرد و کوبه‌ ای. تفاوت این دو با یکدیگر به منشا و منبع آنها مربوط می ‌شود.

صدای هوابرد یا هوایی: صداهای مختلف قادرند از طریق هوا به ساختمان راه پیدا کنند. به طور مثال در بسیاری از مواقع صدا از در و پنجره‌ های باز به فضا منتقل می ‌شود.

صدای ضربه ‌ای یا کوبه ‌ای: صداهای کوبه ‌ای زمانی به فضا منتقل می‌ شوند که جدارهای یک ساختمان به ارتعاش درآیند. مثلا قدم زدن شخص در کف می ‌تواند باعث انتقال آنها شود.

به جنس عایق صوتی دقت کنید

تولیدکنندگان عایق صوتی برای تهیه محصولات خود از مواد اولیه مختلفی استفاده می ‌کنند. ساختار بعضی از عایق ‌های صوتی به صورت سلول باز بوده و بعضی دیگر با ساختار سلول بسته تولید می ‌شوند. ناگفته نماند که مناسب ‌ترین آنها جهت عایق صدا در محیط ساختارهای سلول بسته است. تولیداتی که ساختار سلول باز دارند در اغلب اوقات برای فضای استودیو و استفاده از صدای آکوستیک به کار می ‌روند.

چگالی عایق صوتی را در نظر بگیرید

میزان چگالی عایق صوتی یکی دیگر از نکاتی است که قبل از سفارش محصول و پرداخت قیمت عایق صوتی باید مورد توجه قرار دهید. عایقی که برای ساختمان تهیه می‌ کنید باید از چگالی استانداردی برخوردار بوده و حالت آکوستیک محصول به نحو مطلوب حفظ گردد. لازم به ذکر است هر چقدر عایق صدا چگالی بیشتری داشته باشد میزان نفوذ صدا در آن کمتر خواهد بود.

به مقاومت عایق در برابر رطوبت دقت کنید

بسیاری از محصولاتی که در بازار عایق صوتی به فروش می ‌رسد عایق رطوبت هم هستند. در این بین عایق ‌های الاستومری جزو تولیداتی هستند که توانایی مقاومت در برابر رطوبت را ندارند. فوم عایق پلی اتیلن هم از این نظر تا اندازه ‌ای به عایق الاستومری شباهت دارد.

نحوه استفاده از عایق صوتی را مشخص کنید(دیوار-سقف-کف)

عایق های صوتی را می‌ توان به دو شکل استفاده کرد: روکار و توکار. بهترین روش برای عایق کردن ساختمان ‌های مسکونی آن است که از عایق ‌های توکار کمک بگیریم. برای انتخاب روکار یا توکار بودن عایق صوتی باید با توجه به نیازها و وضعیت موجود اقدام کرد.

قیمت عایق صوتی را با توجه به جنس سقف ساختمان بپردازید

مشخص کردن جنس سقف یک ساختمان نکته دیگری است که قبل از صرف هزینه بابت قیمت عایق صوتی باید به آن دقت کنید. سقف ساختمان را می‌ توان از مواد مختلفی مثل چوب، بتن و… ساخت. میزان نفوذ پذیری صوتی این مواد با هم یکسان نیست. بتن به دلیل ویژگی ‌هایی که دارد پایین ‌ترین سطح از نفوذپذیری را به خود اختصاص داده است. اما در مقابل چوب بیشترین میزان نفوذپذیری صوتی را داراست. قبل از سفارش عایق صدا باید ابتدا جنس سقف را معلوم کرد و سپس محصولی متناسب با نیاز را از فروشنده درخواست نمود.

قیمت عایق صوتی روکار دیوار

 

ایده پویان